Sabtu, 9 November 2013

Malu ker? :p

tabah la wahai hati
org xsuke xkan nak paksa
yg benar katenye malu bila di kata
yg salah ade yg suke malah menyokong
sila2 la ye..
lepas sudah tanggungjawab yg satu itu
selebihnyee diriku hanya mampu berdoa buatmu..
moga di kau tahu mane satu kaca mana satu permata..
ukhwah terjalin kerana Allah..xde istilah Hasad Dengki..kerana kau dan aku sama..
kita makhluk Allah..
bila2 ms saja boleh di ambil nyawa..

-aku budjet alim?benar la tu tp bukan budjet mmg sedang menuju ke arah itu..InsyaaAllah
-yg kau kenal aku dulu mungkin kau tak lg kenai aku yg sekarang..tp xperlu untuk aku tonjolkan diri demi dirimu..cukup segalanya buat yg Hak..
-aku bukan dr keluarga yg alim2 tp ingat! iman bukan di warisi..kita yg kene mencari iman dlm diri..bukan iman boleh dtg bergolek sendiri.Jd ingat2 la sendiri.

#hahaha mesti entri kali ni hangpa sereemmm ngan aku kan..garangnyee oya nih! ok gelak guling2 :p

Tiada ulasan: