Isnin, 27 Disember 2010

aktiviti d mlm hari





setelah penat merambu ramba kat pantai..mlm lak kitaorg wat BBQ...hehehe d samping cik abg bermain ping pong ngan adik nye...seronok lak tak sanka kat chalet tue d sediakan tempat tuk main ping pong...so mmg xrugi la aku pilih chalet nie...jenis house style aku pilih untuk penginapan mak mertua aku n adik2 ipar aku..manakala aku n adik ipar aku yg perempuan lak aku pilih deluxe chalet...so besar n sgt2 selesa...yg kat house style tue lg la siap de dapur..dah ala2 mcm umah sendiri dah..yg bapak mertua aku siap p beli garam la kicap la...hahahaha!!! adik ipar aku ckp dah mcm nak dok kat sini je..heeee~~ tp seronok bila tgk semua happy!! tambah2 bapak mertua aku yg pada mulanye xnak ikut..puas gak ayat last2 dia ikut gak..n dia la yg paling xcited mase percutian kami tue...alhamdulillah sukeee sgt bila family trip yg pertama kali aku buat nie menghappykan sume org...next year kita buat lg k!!! let`s enjoy~~

Tiada ulasan: