Khamis, 23 Disember 2010

HOLIDAY TIME!!!

Pagi2 dah terbangun dr tdo..hmm kalo tak jgn harap ler nak bgn lg...ujan pon pg2 dah turun..perghh sejuk giler...cik abg dah gi kerja...so tinggal la aku ngan hero2 ku tue...time nie diorg tdo lg...tp selalunye along dah bgn pg2..agaknye sbb hari nie mendung je kot..so dia pon xperasan jam dah kul 9 lebih...kalo tak sebelum mama bangun dia dah bangun dulu...kadang2 pelik sbb along tue tido lambat tp bgn nye punye la cepat..sampai aku riso dia tak cukup tido..huhuhu..

eh!! ape lak aku nie tajuk holiday tp p merapu kat mende lain lak...wahh hari nie buat pertama kalinye kami 1 family bercuti d pulau pangkor...bkn family aku jer tp seluruh family sebelah suami aku...mmg meriah la sbb ank2 sedara n adik bradik sblh husband aku mmg ramai...petang nie kami bertolak dr klang ke bgn datoh...sok insya-ALLAH pg2 kami semua bertolak dr bgn datoh tuk ke lumut menaiki feri tuk ke pangkor...so t aku ceritakan sepanjang perjalanan kami d sane..harap2 semuanye berjalan ngan lancar..ank2 aku sume dah xsabar2..hehehe termasuk la mamanye jugak...adehh cepat la skit cik abg blk keje ye..;p

baju2 sume dah packing malam td...so rasenye xde ape pon yg tertinggal...cume berharap cuaca kat sana t elok la hendaknye...jom kawan2 kita p HOLIDAY!!!!

Tiada ulasan: