Jumaat, 1 Jun 2012

yuhuuuuuuuu...dah lama x bukak blog...mcm xtau nak tulis ape da..huhuhu..nie pon still blur2..hurmmm ape ekk nak tulis nie..huhuhuhu

<tarik napas panjang2> k lah..skang aku kat kg aku at felda chini, pekan pahang...tp just aku ngan ank2 aku jer coz skang cuti skolah pertengahan tahun...syokknyee dok kat kg tp lg syok kalo chenta hati aku de skali.tp apekan daya dia nuu jauh di mata....huhuu..tuntutan keje nak wat camne..itu pon en man dah amik mc + el semata2 nak dok lama2 kat kg nie...aduhaiii rindunye kat bantal peluk aku tue...nak2 bila dia call ckp rindu ngan sore sayu...adehhh serba salah la pulak..sbb ritu dia sendiri yg ckp ngan abah n mak aku benarkan aku dok lama2 kat sini....(sebenarnye aku ngan en man dah lama xberjauhan....huhuhu) la

alaa..xpe la lg pon dah lama kami xrase mcm nie kan..skali skala berjauhan ok gak...terasa mcm br je kenai n berchenta...ekekeke...<ayat pujuk atie nie..;p> k la malas nak layan perasaan lama2..t kang xpasai2 jd drama air mata lak...k la daaaa ^__^v


2 ulasan:

ezza aziz berkata...

siannye ... :(

ezza aziz berkata...

siannye ....