Jumaat, 25 Oktober 2013

~KOLOT~

~Aku KOLOT!!~

yup betoi la tu...kolot dah aku sekarang ni..tah kenapa baju2 yg semua org ckp cantik,lawa tak mampu menarik perhatian lg..tudung2 serta shawl yg terkini tak lagi menganggu gugat hati rasa nak membeli..Allah!

-Sangat KOLOT-

bila yg biasa2 jd pilihan..tudung zaman sekolah jd idaman..hitam,polos,pudar warnanya sungguh memikat hati..Allah!

~ sungguh KOLOT~

Alhamdulillah..terasa tenang dengan kekolotan ini..terima kasih Ya-Robb..melahirkan rasa kolot ini buat diriku...sungguh aku berasa sgt gembira..gembira yg xmampu di ucap dgn kata2...Allah!

#kata2 cacian,kutukan dan perlian aku terima dengan hati terbuka..malah kerana kalian aku kuat untuk berjuang meneruskan apa yg aku lakukan sekarang...Alhamdulillah terima kasih semua!!

#dan..aku bersyukur dalam diriku masih mencari sinarMu Ya-Robb KAU hantarkan sahabat yang slalu memberi kata2 dorongan serta nasihat buatku..Allah!


~Ya...Aku memang KOLOT ^_^v~


Tiada ulasan: